2013/05/05

vai oonks mä yksin, vai oonks mä kaksin?

meijän ihan ehdoton vappubiisi on kyllä toi eka!! otsikkokin muistuttaa biisin sanoja, mut väänneltiin niistä vaan pokausrepla josta revittiin riemua kyl koko vapun ajaksi :--D oivoi.
ja loppuilta meni kaivarissa, jossa kylläkin vaan piipahdettiin. sieltä ei juuri kuvamateriaalia, ei ainakaan julkaisukelpoista :-D vappupäivän tunnelmiin siis...
lokki paskoi juulian jalalle ja se piti ikuistaa :--D siellä se pieni valkoinen läjä on. kuvassa tosin näkyy myös jultsun söpöt vappua varten värjätyt hipsterhiukset hyvin, hih. 
Vapun jättikuvapläjäys! Kuvat aikalailla aikajärjestyksessä vappuaatosta vappupäivään. Vappuaatto siis kului kivasti grillaillessa Anetella ja voi vitsi sitä kaiken ihanan ruoan määrää! Tosi moni oli laittanut vapun kunniaksi dipdyet ja koitin itsekin laittaa pinkit. Mun punasesta fledasta se ei vaan näy kovin hyvin, mut kyllä toi yks kuva sitä lopputulosta vähän kuvaa. Lisäksi mun vappuasuun kuulu noi superöverit ripset! Illalla siirryttiin Kaivariin pyörähtämään. Oli mun eka kerta Kaivarissa oikeestaan ikinä ja pakko sanoa että huhhuh mikä teinihelvetti..... Kokemus sinänsä. Vappupäivänä suunnilleen samalla porukalla Espanpuistohengausta ja uuteen nousuun.. eikumitä? Ja koko vapunvietot huipentu Alppipuiston ilta-aurinkoon. 

Koko vappu oli niin täynnä hymyä, naurua, tanssimista, hyvää ruokaa (noista ruokakuvista ois saanu vaikka oman postauksen!), auringosta nauttimista, välillä vähän paleluakin, mutta onneksi ihanien ihmisten seura (ja alkoholi heh) lämmittää.

ps. mulla on ihan hillitön tatuointikuume ja toi Simon tatska ei kyllä auta yhtään!!

No comments:

Post a Comment